marți, 22 aprilie 2008

Iesenii si Pastele

Cu doar cateva zile inainte de Sfintele Pasti iesenii incep pregatirile. Carnea de miel, ouale, faina...sunt doar cateva dintre cumparaturile ce nu lipsesc din cos. Insa care sunt mai exact dorintele si opiniile iesenilor legate de Paste si cum vor sarbatori ei, am aflat recent dintr-o discutie. Iata care sunt ideile iesenilor:

Andreea (studenta-UMF): "Abia astept sa vina Pastele. Deja am organizat sa merg cu prietenii in club si celelalte zile la gratare. O sa trec si pe la biserica, sa iau lumina."

Andrei (agent imobiliar): "Am inchiriat o cabana cu inca patru cupluri si sper sa fi frumos.Pentru mine Pastele e ca o mica vacanta.Nu cred ca ajung si la Inviere, insa o sa mananc doar mancarea traditionala Sfintelor Pasti."

Maria (pensionara): "E foarte frumos de Paste. Seara la Inviere, apoi ziua mancam drob, cozonac, pasca si tot ce mai pregatesc. am postit pana acum si abia astept sa gust din fiecare cate un pic. Ma bucur ca vor fi alaturi de mine si de sotul meu si copii nostri, care vor veni in vizita."

Lavinia (secretara): "Eu spun ca Pastele trebuie sarbatorit cu familia. La fel si Craciunul. La munte sau la discoteci poti merge oricand insa cu familia te vezi mai rar".

Niciun comentariu: