vineri, 16 mai 2008

Drumul spre initiere



Ultima repriza.Cam asa as putea numi licenta..Pentru ca este ultima strigare a promotiei noastre.

Cand am inceput facultatea speram sa treaca cat mai repede.Departe de mine gandul ca imi voi dori sa nu se mai termine niciodata. Candva citeam ziarele in fata parintilor mei sau le luam " interviuri" cu spray-ul spre amuzamentul lor, acum publicul meu se va largi si se va diversifica. Stiu ca cei mai buni critici ai mei vor fi colegii de facultate.
Pe parcursul acestor 3 ani am pierdut foarte multe lucruri: nu am bauta cafele cu colegii, nu am stat in camin (poate de aceea nici nu am participat la petrecerile din camine) si nu m-am inscris in ASJ. Cred ca sunt principalele lucruri pe care le regret.Recunosc ca abia in acest an am reusit sa imi cunosc toti colegii si sa retin numele lor, imi pare rau insa ca nu am avut timp sa ii cunosc mai bine.
In primul an universitar ii observam tacuta si-mi doream sa leg prietenii cu multi dintre ei. Cu unii am putut, cu altii nu. Cert e ca acum nu as fi vrut sa am alti colegi. Ei sunt cei mai potriviti si cred ca desi unii suntem foarte diferiti intre noi avem o baza comuna , care ne uneste: jurnalismul. Pe parcurs ne-au mai unit: restantele, Cuzanetul, dezbaterile sau cursurile si seminariile insa sper ca cel mai mult ne va uni ultima petrecere la care vom fi toti: banchetul. Am invatat multe pe parcurs...nu numai despre jurnalism ci si despre oameni...sa tolerez, sa admit,sa accept sau sa imi impun punctul de vedere atunci cand e cazul.S-a incheiat initierea...

Niciun comentariu: